I-II-III b SP

wychowawca: B. Kijowska

Edukacja informatyczna – Jan Jagieła

 

materiał na zajęcia w dniu: 26-27.05.2020

Temat: Łączenie Edytora tekstu i grafiki – WordPad.

Zapraszam Was do obejrzenia filmiku, na którym nagrałem jak w edytorze tekstu WordPad wstawić grafikę z edytora grafiki Paint . Spróbujcie otworzyć program i wstawić tam jakiś rysunek z Painta. 

Jeżeli komuś uda się poprosić rodzica lub starsze rodzeństwo, to proszę zrobić zdjęcie i wysłać na mój email: infzssradzionkow@gmail.com.

Można także wysłać do mnie zapisany plik w WordPadzie.

Życzę miłej pracy.

Jan Jagieła

…………………………….

Zajęcia świetlicowe Joanna Bulska – I-II-III b SP
www.miniminiplus.pl/wygibajki/filmy/wygibajki-odc-3 . Muzyczna zabawa. Temat: Dziki Zachód. Rozwiązywanie zagadek, śpiewanie piosenek Wykonanie zabawki- konik. Śpiewanie piosenek z elementami tanecznymi.

……………..

Informacja dla rodziców  dotycząca wychowania fizycznego – Damian Kadłubek  (tydzień 25.05-29.05)

Dziękuję bardzo za informację  o waszej aktywności fizycznej podczas ostatniego tygodnia i za spotkanie. Zachęcam do dalszej pracy.  Kochani rodzice na kolejny tydzień przesyłam kilka tematów i linków dla waszych dzieci. Do usłyszenia i zobaczenia.    
1.Rozgrzewka – każdy z was pewnie wie jak ważna jest rozgrzewka przedstawiam poniżej krótką rozgrzewkę może być przeprowadzona przed różnymi formami akktywności fizycznej:
https://liblink.pl/6r6EbZyWCf

2.Przykłady ćwiczeń koordynacyjnych z użyciem drabinki koordynacyjnej w domu:
https://liblink.pl/ovQW9eg2iZ

3.Proponuję ćwiczenia w parach z piłką (lub maskotką):
https://liblink.pl/VEACsOoDHg


4.Na koniec ciekawe propozycja ćwiczeń rozciągających i rozluźniających (yoga) w fajnej formie (powtarzajcie ruch zwierząt):
https://liblink.pl/WpLumFuQFb

Pamiętajcie o bezpieczeństwie przy zabawach i ćwiczeniach oraz zgodzie rodziców do używania przyborów w domu 🙂   Odezwę się do was podczas tygodnia.  Pozdrawiam Damian Kadłubek.

………………………………………

Sylwia Kulesza
kl. I-II-III b SP j.angielski, edukacja muzyczna 25.05, 26.05
https://liblink.pl/DBK88bE4yC

…………………………………………………………………………..

Natalia Szczęsna – JĘZYK ANGIELSKI – I-II-III SP B (od Pani Basi) – 25.05- 29.05.2020r.

https://liblink.pl/5zyaTtffha

RELIGIA – EWA PIONTEK
DATA: 25.05.-28.05.

TEMAT: DUCH ŚWIĘTY- PIERWSZY DAR UWIELBIONEGO PANA JEZUSA.

Witam was bardzo serdecznie. Pan Jezus przed swoim wniebowstąpieniem zapewnił nas, ze nie zostawi nas samymi, że pośle mam kogoś kto będzie nam pomagał i nas umacniał. Kim jest obiecany Pocieszyciel dowiecie się na dzisiejszej lekcji wykonując zadanie z karty pracy.

Agnieszka Nowak – ZAJĘCIA REWALIDACYJNE – klasa I-II-III b SP
Data zajęć: 21. 05. 2020 r. oraz 28. 05. 2020 r.
Temat zajęć: Łamigłówki rysunkowe i krzyżówki obrazkowe.

W realizacji zajęć proszę wykorzystać strony internetowe:
– https://liblink.pl/YpzWjNYesl
– https://liblink.pl/57Nwa6kq9N
Dziękuję Martynce za zdjęcia pięknych prac, wykonywanych w ramach zajęć rewalidacyjnych. Zapraszam Jakuba do wznowienia tej czynności.   
Powodzenia!

Edukacja informatyczna – Jan Jagieła

 

materiał na zajęcia w dniu: 20.05.2020

Temat: Edytor tekstu. WordPad.

Zapraszam Was do obejrzenia filmiku, na którym nagrałem jak otworzyć program do pisania WordPad . Spróbujcie otworzyć program i napisać w nim jakieś zdanie, a  następnie zmienić rodzaj czcionki, wielkość liter, kolor, pogrubić, pochylić i podkreślić.

Jeżeli komuś uda się poprosić rodzica lub starsze rodzeństwo, to proszę zrobić zdjęcie i wysłać na mój email: infzssradzionkow@gmail.com.

Można także wysłać do mnie zapisany plik w WordPadzie.

Życzę miłej pracy.

Jan Jagieła

Informacja dla rodziców  dotycząca wychowania fizycznego – Damian Kadłubek  (tydzień 18.05-22.05)

Dziękuję bardzo za informację  o waszej aktywności fizycznej podczas ostatniego tygodnia i za spotkanie. Zachęcam do dalszej pracy.  Kochani rodzice na kolejny tydzień przesyłam kilka tematów i linków dla waszych dzieci. Do usłyszenia i zobaczenia.    
1.Ćwiczenia ruchowe dla dzieci z użyciem ciekawych przyborów:
https://liblink.pl/4ZjuAHlWzn

2.Kolejny przykład ćwiczeń przy muzyce:
https://liblink.pl/hhIFjXCQvM
3.Ćwiczenia ogólnorozrojowe z piłką lub balonem:
https://liblink.pl/EptXcjwSM7

4.Na koniec ciekawe propozycje zabaw z woreczkami które możecie sami zrobić (pamiętacie ze skarpetki ,woreczka ryżu lub kaszy):
https://liblink.pl/NsFtPjA1SC

Pamiętajcie o bezpieczeństwie przy zabawach i ćwiczeniach oraz zgodzie rodziców do używania przyborów w domu 🙂   Odezwę się do was podczas tygodnia. Udanej zabawy i korzystajcie z pięknej pogody wychodząć na spacery oraz zabawy na świeżym powietrzu. Pozdrawiam Damian Kadłubek.

Sylwia Kulesza
kl. I-II-III b SP j.angielski, edukacja muzyczna 18.05, 19.05
https://liblink.pl/DBK88bE4yC

Natalia Szczęsna – JĘZYK ANGIELSKI – I-II-III SP B (od Pani Basi) – 18.05- 22.05.2020r.

https://liblink.pl/T70fdmA5IS

RELIGIA- EWA PIONTEK
DATA: 18.05-20.05.

TEMAT: WZAJEMNA POMOC DROGĄ DO SPOTKANIA Z JEZUSEM ZMARTWYCHWSTAŁYM.

Witam bardzo serdecznie. W tym tygodniu proszę dzieciom uświadomić, że wokół nas  żyją ludzie potrzebujący pomocy.Poprzez dobre uczynki dajemy radość innym.
Pomagamy dzieciom przeczytać ze str. 90 zdanie znajdujące się w chmurce i tłumaczymy  w oparciu o ilustracje co czynili Apostołowie.
Następnie proszę wykonać polecenie ze strony 91 i narysować jak można pomagać innym

załącznik

 

Edukacja informatyczna – Jan Jagieła

 

materiał na zajęcia w dniu: 12.05.2020

Temat: Edytor tekstu. Notatnik.

Zapraszam Was do obejrzenia filmiku, na którym nagrałem jak otworzyć program do pisania Notatnik . Spróbujcie otworzyć program i napisać w nim swoje imię i nazwisko oraz adres zamieszkania. A następnie zapisać plik na pulpicie.

Jeżeli komuś uda się poprosić rodzica lub starsze rodzeństwo, to proszę zrobić zdjęcie i wysłać na mój email: infzssradzionkow@gmail.com.

Można także wysłać do mnie zapisany plik w notatniku.

Życzę miłej pracy.

Jan Jagieła

Rewalidacja – Waligóra-Wylężek Monika

Informacja dla rodziców  dotycząca wychowania fizycznego – Damian Kadłubek  (tydzień 11.05-15.04)

Dziękuję bardzo za informację zwrotną od uczniów: Adama, Martynki, Krzysia i Piotrka. Uczniowie otrzymują piątki.  Zachęcam do dalszej pracy.  W tym tygodniu będę próbował skontaktować się z dziećmi.
Kochani rodzice na kolejny tydzień przesyłam kilka tematów i linków dla waszych dzieci w związku z aktywnością fizyczną.  
1.Przygotowanie do strzału prostym podbiciem. Ćwiczenia do pracy w domu z balonem. Skopiuj i wklej link w przeglądarkę. Udanej zabawy.

https://liblink.pl/H1XyJxTDJe

2.Proste zabawy z użyciem małych piłeczek, kubków,słomek – zachęcam.

https://liblink.pl/sTCE7T37j7

3.Ćwiczenia w domu lub na świeżym powietrzu. Naśladujemy zwierzęta. Pochwal się ile zwierząt potrafisz naśladować:

https://liblink.pl/pP3h2hw0CY
Z końcem tygodnia proszę o rozmowę z dziećmi na temat aktywności fizycznej podejmowanej w ostatnim tygodniu (wszelkiej w domu lub na dworze). Bedę wdzięczny za przesyłanie krótkich informacji na ten temat. Na tej podstawię bedę chciał ocenić dzieci. Mój nr tel. 502 088 121 (Whatsapp). Dużo cierpliwości i siły Pozdrawiam Damian Kadłubek.

Zajęcia świetlicowe Joanna Bulska – I-II-III b SP
www.miniminiplus.pl/wygibajki/filmy/wygibajki-odc-2 . Muzyczna zabawa. Temat: Dzisiaj jedziemy do Meksyku. Rozwiązuj zagadki, śpiewaj piosenki, wykonaj zabawkę meksykańską balero, zaśpiewaj piosenkę z elementami tanecznymi.

Sylwia Kulesza
kl. I-II-III b SP j.angielski, edukacja muzyczna 11.05, 12.05
https://liblink.pl/DBK88bE4yC

PRZEDMIOT: JĘZYK ANGIELSKI
NAUCZYCIEL: mgr NATALIA SZCZĘSNA
KLASA: I-II-III
MATERIAŁY NA OKRES: 11.05. – 15.05.2020r.

LEKCJA KROK PO KROKU =Jeśli masz drukarkę, wklej załączniki pod tematem naszej lekcji!

1. Zapisz temat:  Family members. Członkowie rodziny.

mum (lub mummy) – mama
dad (lub daddy) – tata
brother – brat
sister – siostra
grandma – babcia
grandpa – dziadek
Jeśli masz ochotę, wklej zdjęcie swojej rodziny do zeszytu i podpisz swoich bliskich.

2. Otwórz stronę i powtórz głośno usłyszane wyrazy. Zrób to dwa razy, aby jak najlepiej zapamiętać słówka z naszej lekcji.
https://liblink.pl/VEfGqN2KpP

3. Wykonaj ćwiczenia z załączników (1, 2 i 3):
1 – Przeczytaj wyrazy i dopasuj je do ilustracji. Posłuchaj piosenki i podpisz obrazki. Jeśli masz ochotę, śpiewaj i Ty!
2 – Znajdź ukryte wyrazy dotyczące członków rodziny, zakreśl je i połącz z rysunkami.
3 – Posłuchaj ponownie piosenki i uzupełnij tekst odpowednim słówkiem. Obrazki pomogą Ci wybrać odpowiedni wyraz. Narysuj swoich bliskich i podpisz ich. Mogą to być rodzice, dziadkowie, lub rodzeństwo. Pamiętaj o pokolorowaniu ilustracji.

4. Zapisz temat: Sandras family. Rodzina Sandry.

5. Wykonaj ćwiczenia z załączników (4 i 5):
4 – Przyjrzyj się ilustracji, znajdź gdzie ukryli się członkowie rodziny, a nastęnie napisz odpowiedź całym zdaniem, tak jak w przykładzie. Poproś rodziców o pomoc, popraw zdania po śladzie.
Uwaga! s oznacza, że coś, lub ktoś do kogoś należy.
Jeśli chcesz powiedzieć: Pies Sandry jest czarny, to po imieniu dziewczynki dodaj s. Sandras dog is black.
5 – Napisz pytania według wskazówek na obrazkach.
Uwaga! Pytania z czasownikiem być – to be, tworzymy przez inwersję. Każde zdanie powinno rozpoczynać się od Is, ponieważ oznacza to Czy… jest…?.
Popatrz na pierwsze zdanie załącznika nr 5. Is Sandra in the kitchen? Czy Sandra jest w kuchni?

6. Wejdź na https://liblink.pl/Zlj3jDGeo8 i utrwal słownictwo poprzez zabawę!
Propnuję Learn and Review w celu utrwalenia słownictwa, a następnie Vocabulary games (memory, lub strzelanie)

7. Prześlij zdjęcie (jak najlepszej jakości) swoich zadań do końca tygodnia na podanego maila – natalia.szczesna.88@gmail.com

Załącznik1
Załącznik2
Załącznik3
Załącznik4
Załącznik5
Załącznik6

TEMAT: PAPIEŻ JAN PAWEŁ II
DATA: 11.05- 13.05.
Zbliża się 100 rocznica urodzin papieża Jana Pawła II,w związku z czym zapraszam uczniów do poznania osoby tego wielkiego Polaka. Zapraszam do obejrzenia krótkiego filmu o Janie Pawle II. Następnie w nadesłanych kartach pracy proszę odszukać str 125 i wykonać znajdujące się tam polecenie( można wydrukować pojedynczą kartę pracy)
https://liblink.pl/zm0zPKXoaq

załącznik

Agnieszka Nowak – ZAJĘCIA REWALIDACYJNE – klasa I-II-III b SP
Data zajęć: 07. 05. 2020 r. oraz 14. 05. 2020 r.

W ramach zajęć rewalidacyjnych proponuję zrealizować ćwiczenia, oparte o kartę pracy, dotyczącą wiosny. Z pomocą w ich wykonaniu przychodzą dwa elementy. Jednym z nich jest film o oznakach wiosny w przyrodzie – https://liblink.pl/Un93lKhJEb Zachęcam też, by popatrzeć na te obrazy:
– https://liblink.pl/8jJD3yalOp
– https://liblink.pl/yMGY1nzHwd
– https://liblink.pl/A3kMbqv7p2
– https://liblink.pl/eRU2owGaRe
Teraz bez problemów rozwiążesz zagadki i uzupełnisz kartę pracy.
Zdjęcia można przesłać, tak samo jak poprzednie informacje ze świetnymi wynikami, na telefon komórkowy.
Powodzenia!
Agnieszka Nowak

załącznik


Zajęcia świetlicowe Joanna Bulska – I-II-III b SP
www.miniminiplus.pl/wygibajki/filmy/wygibajki-odc-1 . Muzyczna zabawa. Temat: Piraci. Rozwiązuj zagadki, śpiewaj piosenki, wykonaj lunetę z elementów papierowych, spróbuj zaśpiewać piosenkę z elementami tanecznymi.

Edukacja informatyczna – Jan Jagieła

 

materiał na zajęcia w dniu: 05.05.2020

Temat: Edytor grafiki. Krzywa.

Zapraszam Was do obejrzenia filmiku, na którym jest pokazane jak narysować krzywą linię Paintcie . Spróbujcie narysować linię a następnie wygiąć ją tak aby powstał jakiś ciekawy obiekt-rysunek. Mile widziane inne umiejętności, czyli ta sama krzywa w różnych obrotach.

Jeżeli komuś uda się poprosić rodzica lub starsze rodzeństwo, to proszę zrobić zdjęcie i wysłać na mój email: infzssradzionkow@gmail.com.

Życzę miłej pracy.

Sylwia Kulesza
kl. I-II-III b SP j.angielski, edukacja muzyczna 04.05, 05.05
https://liblink.pl/DBK88bE4yC

Informacja dla rodziców  dotycząca wychowania fizycznego – Damian Kadłubek  (tydzień 04.05-08.04)

Dziękuję bardzo za informację zwrotną od uczniów: Adama i Martynki. Uczniowie otrzymują piątki.  Zachęcam do dalszej pracy.
Kochani rodzice na kolejny tydzień przesyłam kilka tematów i linków dla waszych dzieci w związku z aktywnością fizyczną.  
1.Proponuję ćwiczenia rozluźniające oczy podczas nauki. Skopiuj i wklej link w przeglądarkę.

https://liblink.pl/rSONvcRmjV

2.Trenuj w domu. Podania, przyjęcia, odegrania – piłka nożna. Przykłady ćwiczeń we współpracy rodzic- dziecko. Możemy od 4 maja poćwiczyć na boisku.
https://liblink.pl/ryPkXVEhdC

3.Ćwiczenia w bardzo ciekawej formie dla dzieci zachęcam. Możecie użyć różnego rodzaju przyborów, zabawek:

https://liblink.pl/nHOSac5hyc
https://liblink.pl/45lm0PiRCL
Z końcem tygodnia proszę o rozmowę z dziećmi na temat aktywności fizycznej podejmowanej w ostatnim tygodniu (wszelkiej w domu lub na dworze). Bedę wdzięczny za przesyłanie krótkich informacji na ten temat. Na tej podstawię bedę chciał ocenić dzieci. Mój nr tel. 502 088 121 (Whatsapp). Pozdrawiam Wszystkich. Trzymajcie się zdrowo w tym trudnym czasie dla wszystkich. Dużo cierpliwości i siły Pozdrawiam Damian Kadłubek.

TEMAT: ODDAJEMY CZEŚĆ MARYI W NABOŻEŃSTWIE MAJOWYM.
DATA : 4.05. – 7.05.
Zapraszam was do udziału w katechezie interaktywnej poświęconej Maryi i nabożeństwu majowemu. Link poniżej

https://liblink.pl/OqhQLbpVWt

PRZEDMIOT: JĘZYK ANGIELSKI
NAUCZYCIEL: mgr NATALIA SZCZĘSNA
KLASA: I-II-III b
MATERIAŁY NA OKRES: 04.05 – 08.05.2020r.

LEKCJA KROK PO KROKU =Jeśli masz drukarkę, wklej załączniki pod tematem naszej lekcji!

1. Zapisz temat: The old house. Stary dom.
kitchen – kuchnia
living room – duży pokój
bedroom – sypialnia
bathroom – łazienka
garden – ogród
garage – garaż
Powtórz pokoje – użyj podanych linków:
https://liblink.pl/S44fBSUmQS
https://liblink.pl/YIkYeH9NMK
Wykonaj ćwiczenia z załączników 1, 2, 3
1 powtórz słówka z MP3
2 połącz chmurki z pokojami (Is Lucy in…? Czy Lucy jest w…?)
3 podpisz pokoje

2. Zapisz temat: Wheres Felix? Gdzie jest Felix?
Posłuchaj piosenki i ponumeruj zwrotki. Gdzie jest Felix? Zaśpiewaj piosenkę (załącznik 4 + MP3).
Popatrz na ślady i uzupełnij wierszyk (załącznik 5).
Zwrot Lets go to… oznacza Chodźmy do…

3. Jeśli masz ochotę namaluj swój pokój i podpisz my room.

4. Prześlij zdjęcie (jak najlepszej jakości) swoich zadań do końca tygodnia na podanego maila – natalia.szczesna.88@gmail.com

Załącznik1
Załącznik2
Załącznik3
Załącznik4
Załącznik5
ZałącznikMP3
ZałącznikMP3

Edukacja informatyczna – Jan Jagieła

 

materiał na zajęcia w dniu: 28-29.04.2020

Temat: Edytor grafiki. Obróć

Zapraszam Was do obejrzenia filmiku, na którym pokazuję jak obrócić w Paintcie narysowane obrazy. Spróbujcie narysować strzałkę w dół a następnie jak na filmie obrócić ją do góry.

Jeżeli komuś uda się poprosić rodzica lub starsze rodzeństwo, to proszę zrobić zdjęcie i wysłać na mój email: infzssradzionkow@gmail.com.

Życzę miłej pracy.

 

Sylwia Kulesza Język angielski , edukacja muzyczna
kl I-II-III b SP  27.04, 28.04
https://liblink.pl/akplAkotlL

Wychowanie Fizyczne – Damian Kadłubek  (tydzień 26.04-30.04)

Kochani rodzice na kolejny tydzień przesyłam kilka tematów i linków dla waszych dzieci w związku z aktywnością fizyczną.  
1.Proponuję ćwiczenia przy muzyce: zumba kids. Warto dzieciom póścić i zachęcić do aktywnego udziału.
https://liblink.pl/y6bbkPfrQm
https://liblink.pl/Iiai5E5brV
https://liblink.pl/yLayxJ44v6

2.Ćwiczenia dla całej rodziny – zachowanie rodziców jest dla dzieci inspiracją do podejmowania własnych działań. Jak wiadomo, aktywni rodzice wychowują aktywne dzieci. Zachęcam więc do ćwiczeń z dziećmi:
https://liblink.pl/QrrurDrEiI
https://liblink.pl/1vIKEePKtH

3.Proponuję aby dzieci porozmawiały z rodzicami na temat: ulubiona aktywność fizyczna, sport i wykonały rysunek na ten temat. Czekam na zdjęcia z pracami.
Chciałbym państwu zaproponować poprowadzenia 30 min. zajęć przez komunikator  Whatsapp. Jeżeli wyrażą państwo zgodę konieczne będzie uzyskanie nr tel. kontaktowego w celu utworzenia grupy na Whatsappie. Czekam na państwa odpowiedź.
Z końcem tygodnia proszę o rozmowę z dziećmi na temat aktywności fizycznej podejmowanej w ostatnim tygodniu (wszelkiej w domu lub na dworze). Bedę wdzięczny za przesyłanie krótkich informacji na ten temat. Na tej podstawię bedę chciał ocenić dzieci. Mój nr tel. 502 088 121 (Whatsapp). Pozdrawiam Wszystkich. Trzymajcie się zdrowo w tym trudnym czasie dla wszystkich. Dużo cierpliwości i siły Pozdrawiam Damian Kadłubek.

Temat:Jezus zmartwychwstały zaprasza nas do swojego stołu.
Data:27.04.2020.

Temat: Maryja jest naszą Matką i Królową. Data: 30.04.

PRZEDMIOT: JĘZYK ANGIELSKI
NAUCZYCIEL: mgr NATALIA SZCZĘSNA
KLASA: I-II-III B
MATERIAŁY NA OKRES: 27.04 – 30.04.2020r.

LEKCJA KROK PO KROKU =Jeśli masz drukarkę, wklej załączniki pod tematem naszej lekcji!

1. Zapisz temat:  Lets count to 20! Policzmy do 20!
11 – eleven
12- twelve
13 – thirteen
14 – fourteen
15 – fifteen
16 – sixteen
17 – seventeen
18- eighteen
19 – nineteen
20 – twenty
2. Posłuchaj piosenek na YouTube i powtarzaj głośno razem ze zwierzątkami:
https://liblink.pl/Ht0TdOoELu
https://liblink.pl/Q3q3Wx21AR
3. Wykonaj ćwiczenia z załączników dotyczących liczb – policz gwiazdki, policz obiekty w kosmosie, napisz ile zwierzątek jest na farmie.
4. Zapisz temat: I can see the sun. Widzę słońce.
stars – gwiazdy
rocket – rakieta
moon – księżyc
planet – planeta
5. Jeśli masz ochotę, narysuj obrazki obok zapisanych słów.
6. Posłuchaj nagrania na Youtube i powtórz słówka, które poznałeś/ poznałaś podczas tej lekcji.
https://liblink.pl/4MhnbTTaOo
7. Wykonaj załączniki dotyczące tej lekcji – połącz słowo z obrazkiem, podpisz co widzi dziewczynka na niebie, narysuj co widzi chłopiec.
8. Prześlij zdjęcie (jak najlepszej jakości) swoich zadań do końca tygodnia na podanego maila – natalia.szczesna.88@gmail.com

Załącznik1
Załącznik2
Załącznik3
Załącznik4
Załącznik5

Zajęcia świetlicowe Joanna Bulska – I-II-III b SP
Temat: Mamy dobry humor.
epodręczniki.pl/kształcenie-ogólne/edukacja-wczesnoszkolna (ćwiczenia z modułami do wykonania przez ucznia, polecenia czytane przez lektora, wykonuj zadania, które nie sprawiają Ci trudności)
E-podręcznik do edukacji wczesnoszkolnej
edukacja wczesnoszkolna klasa 1 Wiosna 1, klikając kursorem na menu możesz rysować na podanym obrazku, wypełniać kolorem, zmieniać, gumować, pisać i wstawiać tekst na dowolną przestrzeń obrazka (przyciskając kursywą (Aa).
– Kliknij po lewej stronie ptaszka (Blok 23. Mamy dobry humor). Wykonaj zadania/polecenia.
1.   Kliknij nożyczki. Temat 118. Moduł 1. Czarujemy (posłuchaj lektora (Anima magikiem), kliknij kolejny Moduł 2 (kliknij głośnik posłuchaj lektora, na czym polega praca magika?), kliknij Moduł 3 (kliknij robota i głośnik usłyszysz czytanie lektora, kliknij kolorowe pudełko i jeśli chcesz wykonaj kolejne 4 zadania czytane przez lektora), kliknij na moduł 4 (kliknij w głośnik posłuchaj lektora), kliknij na Moduł 5 (kliknij dziewczynkę usłyszysz lektora, posłuchaj, kliknij kolorowe pudełko i jeśli chcesz wykonaj kolejne zadania, możesz wybrać poziom trudności łatwy lub trudny), kliknij na Moduł 6 (posłuchaj lektora).
2. Kliknij auto. Temat 119. Układamy zaklęcia. Moduł 1. (kliknij głośnik Abrakadabra, hokus-pokus… usłyszysz głos lektora), Moduł 2 (kliknij robota usłyszysz lektora, kliknij kolorowe pudełko i jeśli chcesz wykonaj kolejne zadanie czytane przez lektora), Moduł 3 (kliknij robota i usłyszysz głos lektora), Moduł 4 (kliknij robota usłyszysz głos lektora, kliknij kolorowe pudełko i jeśli chcesz wykonaj 4 kolejne zadania), Moduł 5 (kliknij głośnik usłyszysz głos lektora).
3. Kliknij misia. Temat 120. Gdyby ludzie potrafili czarować… Moduł 1. Kopalnia w pokoju Zgrzyciaków. (kliknij głośnik usłyszysz głos lektora), Moduł 2. (kliknij robota usłyszysz głos lektora, kliknij głośnik i posłuchaj opowiadania ekran możesz powiększyć), Moduł 3. (kliknij chłopca, usłyszysz głos lektora, kliknij kolorowe pudełko i jeśli chcesz wykonaj kolejne zadanie, kliknij głośnik usłyszysz polecenie do wykonania, po wykonaniu zadania kliknij karteczkę po prawej stronie), Moduł 4 (kliknij po lewej stronie robota i głośnik usłyszysz głos, kliknij kolorowe pudełko i jeśli chcesz wykonaj kolejne 4 zadanie, klikaj głośnik, otrzymasz polecenia do wykonania), Moduł 5 (kliknij głośnik usłyszysz głos lektora).

Informacja dla rodziców  dotycząca wychowania fizycznego – Damian Kadłubek

Aktywny rodzic – aktywne dziecko

Nie ma nic przyjemniejszego niż bycie wzorem dla własnego dziecka. Dzieci uczą się głównie przez modelowanie, czyli przez obserwowanie otaczającego je świata. Zatem najlepszym sposobem na zakrzewienie w dziecku upodobania do aktywnego spędzania czasu jest wspólny, rodzinny udział w proponowanych zabawach. Zachowanie rodziców jest dla dzieci inspiracją do podejmowania własnych działań. Jak wiadomo, aktywni rodzice wychowują aktywne dzieci. Wyniki badań wskazują, że zainteresowanie aktywnością dziecka, wspieranie jego naturalnej potrzeby ruchu i zabawy, wiara w jego umiejętności sprawiają, że dziecko odczuwa większą przyjemność ze swojej aktywności, ma poczucie sprawstwa i siły. Dzieci z rodzin aktywnych fizycznie mają 10-krotnie mniejsze ryzyko, aby zachorować na cukrzycę, choroby układu krwionośnego, nowotwory czy inne choroby cywilizacyjne.
Dzieci, które aktywnie spędzają czas wolny, mają większą szansę na osiąganie lepszych wyników w nauce, a co za tym idzie – łatwiej im będzie w przyszłości znaleźć satysfakcjonującą pracę.

Bezsprzecznym atutem aktywności na świeżym powietrzu jest pogłębianie relacji rodzic-dziecko, wzmacnianie więzi rodzinnych. Spędzając razem czas, a nie obok siebie, bez zbędnej technologii, mamy wreszcie czas na rozmowy i słuchanie siebie nawzajem.

Dlatego szczególnie teraz zachęcam do aktywności fizycznej wraz ze swoimi dziećmi w formie spacerów, jazdy na rowerze lub hulajnodze. Również do zabaw aktywnych i ćwiczeń w domu. Przesyłam liniki z przykładowymi aktywnościami.

Proszę na koniec każdego tygodnia o przesłanie informacji do mnie lub p. Barbary o podjętych formach aktywności. Mój nr tel. 502 088 121 (Whatsapp). Pozdrawiam Wszystkich. Trzymajcie się zdrowo.

https://liblink.pl/sWYrJGzLto
https://liblink.pl/OZT4QL2onB
https://liblink.pl/IKS9YfZwRA
https://liblink.pl/cfeqMF7JPp

Sylwia Kulesza Język angielski kl I-II-III b SP 21.04.2020

https://liblink.pl/D56tgmPyqF

Agnieszka Nowak – REWALIDACJA INDYWIDUALNA – klasa I-II-III b SP
Data zajęć: 23. 04. 2020 r. oraz 30. 04. 2020 r.

W ramach zajęć rewalidacji indywidualnej proponuję wykorzystanie aplikacji do ćwiczeń ortografii poprzez rozwiązanie testów:
– Grunt to higiena – https://liblink.pl/BJYePcEDuV
– Odgłosy natury – https://liblink.pl/ZbvAxYTI2d
Powodzenia!
Agnieszka Nowak

załącznik

Agnieszka Nowak – REWALIDACJA INDYWIDUALNA – klasa I BS po SP
Data zajęć: 20. 04. 2020 r. oraz 21. 04. 2020 r.

W ramach zajęć proponuję utrwalenie zasad ortografii, wykorzystując aplikację do ćwiczenia dyktand. W tym tygodniu proszę o rozwiązanie dyktand, utrwalających zasady pisowni ó i u. Tytuły testów:
– Automatyczny ołówek-https://liblink.pl/AnTiM3FO6N      
– Po zachodzie słońca-https://liblink.pl/q0IlD0Jezm
Powodzenia!
Agnieszka Nowak

Sylwia Kulesza
Język angielski, edukacja muzyczna kl I-II-III b SP

https://liblink.pl/akplAkotlL

Edukacja informatyczna – Jan Jagieła

 

materiał na zajęcia w dniu: 21.04.2020

Temat: Edytor grafiki. Zaznacz wszystko, Usuń / Edytor grafiki. Zaznaczamy cały obraz

Zapraszam Was do obejrzenia filmiku, na którym pokazano jak narysować w Paintcie różne obrazki z wielkanocnym motywem – wielkanocny kurczaczek, wielkanocne pisanki, wielkanocny króliczek, wielkanocna kartka z życzeniami. Proszę wybrać sobie jeden lub więcej z pokazanych sposobów rysowania i narysować jak na filmiku przy pomocy poznanych już narzędzi Painta.

Jeżeli komuś uda się poprosić rodzica lub starsze rodzeństwo, to proszę zrobić zdjęcie i wysłać na mój email: infzssradzionkow@gmail.com.

Życzę miłej pracy w oktawie wielkanocy.

 

PRZEDMIOT: JĘZYK ANGIELSKI
NAUCZYCIEL: mgr NATALIA SZCZĘSNA
KLASA: I-II-III b
MATERIAŁY NA OKRES: 20.04 – 25.04.2020r.

LEKCJA KROK PO KROKU =Jeśli masz drukarkę, wklej załączniki pod tematem naszej lekcji!

1. Zapisz temat:  On the farm – słownictwo.
sheep – owca
duck – kaczka
cow – krowa
hen – kura
horse – koń
cat – kot
Jeśli masz ochotę narysuj zwierzęta w zeszycie.
Wysłuchaj dołączonego nagrania (MP3) i powtórz głośno usłyszane wyrazy. Jeśli chcesz, nagraj się i wyślij swojej wychowawczyni swoje nagranie.
2. Wykonaj ćwiczenia z załączników (tylko książka)
3. Lekcja 2 – bez tematu
dopisz pod poprzednią lekcją słówka:
river – rzeka
moon – księżyć
boat – łódka
Obejrzyj filmik i powtórz słyszane wyrazy. Jeśli chcesz, nagraj się.
Zwierzątka na farmie
https://liblink.pl/izMZvW6mH5
Wykonaj załączniki (ćwiczenia)
4. Wejdź na www.mes-games.com i utrwal słownictwo poprzez zabawę!
5. Prześlij zdjęcie (jak najlepszej jakości) swoich zadań do końca tygodnia na podanego maila – natalia.szczesna.88@gmail.com

Załącznik1
Załącznik2
Załącznik3
Załącznik4
Załącznik5

Temat: Jezu ufam Tobie- Niedziela Bożego Miłosierdzia.
Data: 20.04-23.04.
Zapraszam Was i rodziców do obejrzenia katechezy wirtualnej o św. Siostrze Faustynie.

https://liblink.pl/6cxiCE8qNi

Edukacja plastyczna  kl.I-II-III A
                    

załącznik

Od: Joanna Kucharewicz (TUS)
Proszę rozwiązać karty pracy i pozostawić do sprawdzenia

Edukacja informatyczna – Jan Jagieła

Materiały na 15.04.2020

Temat: Rysujemy w Paintcie figury

Narysuj w programie Paint figury a następnie pokoloruj je jak na obrazku.

Jeżeli możesz poproś rodziców o wysłanie zadania na email: janhoracy2@gmail.com

Pozdrawiam Jan Jagieła

Jan Jagieła

Natalia Szczęsna – JĘZYK ANGIELSKI – I-II-III SP B (od Pani Basi) – 15.04.2020r.
         
PRZEDMIOT: JĘZYK ANGIELSKI
NAUCZYCIEL: mgr NATALIA SZCZĘSNA
KLASA: I-II-III b
MATERIAŁY NA OKRES: 15.04.2020r.

LEKCJA KROK PO KROKU =Jeśli masz drukarkę, wklej załączniki pod tematem naszej lekcji!

1. Zapisz temat:  Bugs – robaczki.
ladybird – biedronka
snail – ślimak
butterfly – motyl
bee – pszczoła
spider – pająk
worm – dżdżownica
Jeśli masz ochotę narysuj te robaczki w zeszycie.
2. Wykonaj ćwiczenia z załączników.
Na kolorowej karcie pracy policz ile skrzydeł i nóg mają robaczki, a także narysuj w ramce swojego ulubionego robaczka – podpisz go.
Na drugiej karcie pracy wpisz w odpowiednią kategorię nazwy robaczków (insects – insekty, other bugs – inne robaczki). Pamiętaj o pokolorowaniu ilustracji.
3. Pamiętaj, że na każdym etapie swojej samodzielnej pracy możesz wspomagać się GOOGLE TRANSLATE 🙂
4. Wejdź na www.mes-games.com i utrwal słownictwo poprzez zabawę!
5. Prześlij zdjęcie (jak najlepszej jakości) swoich zadań do końca tygodnia na podanego maila – natalia.szczesna.88@gmail.com

załącznik1
załącznik2

Religia

Temat: Dzień zmartwychwstania. data 16.04.

Proszę wykonać polecenie z karty pracy nr 47 ( karta w załączniku.)

Natalia Szczęsna – JĘZYK ANGIELSKI – I-II-III SP B (od Pani Basi)- 06.04-08.04.2020r.
  
KLASA: I-II-III a / I-II-III b
MATERIAŁY NA OKRES: 06.04 – 08.04.2020r.

LEKCJA KROK PO KROKU =Jeśli masz drukarkę, wklej załączniki pod tematem naszej lekcji!

1. Zapisz temat: My favourite colour. – Mój ulubiony kolor.
yellow – żółty
blue – niebieski
red – czerwony
pink – różowy
white – biały
orange – pomarańczowy
green – zielony
black – czarny
purple – fioletowy
brown – brązowy
Uwaga! Jeśli nie chcesz zapisywać wyrazów po polsku, to zapisz je mazakiem w danym kolorze 🙂
Powtórz kolory – użyj podanego linku
https://liblink.pl/mYJBYtgWww

2. Zapisz temat: Easter – Świeta wielkanocne.
Zapisz słówka i narysuj w zeszycie
bunny – króliczek
chick – kurczaczek
egg  – jajko
Poskacz z króliczkiem – użyj podanego linku
https://liblink.pl/Z2HBsB9Hkg

3. Wykonaj ćwiczenia z załaczników
4. Pamiętaj, że na każdym etapie swojej samodzielnej pracy możesz wspomagać się GOOGLE TRANSLATE 🙂
5. Wejdź na www.mes-games.com i utrwal słownictwo poprzez zabawę!
6. Prześlij zdjęcie (jak najlepszej jakości) swoich zadań do końca tygodnia na podanego maila – natalia.szczesna.88@gmail.com

załącznik1
załącznik2
załącznik3
załącznik4

Klasa I-IIIa SP
Witam serdecznie. Zadania z religii na 6.04.
proszę zrobić kartę pracy nr 38 Grób Jezusa odwiedzamy, na modlitwie przy Nim trwamy.Podręcznik str.80-81 podręcznik z kartami pracy podamy w załączniku.

Edukacja informatyczna

Materiał na 07.04.2020

Temat: Ćwiczymy pisownię wielkich i małych liter.

W ramach zajęć proponuję uczniom skorzystanie ze strony na  której można poćwiczyć pisanie na klawiaturze.

Powodzenia – Jan Jagieła

Rewalidacja indywidualna – Maryla Szefer

padlet.com/mariaszefer/rewalidacja

Iwona Kulpok – Zajęcia rewalidacyjne
kl. I-II-III SP  
Załącznik  https://liblink.pl/YlZWn44N4m
Iwona Kulpok

Zajęcia świetlicowe – Joanna Bulska – I-II-III b SP
Temat: Wiosenna pobudka.
epodręczniki.pl/kształcenie-ogólne/edukacja-wczesnoszkolna (ćwiczenia z modułami do wykonania przez ucznia, polecenia czytane przez lektora, wykonuj zadania, które nie sprawiają Ci trudności)
E-podręcznik do edukacji wczesnoszkolnej
edukacja wczesnoszkolna klasa 1 Wiosna 1, klikając kursorem na menu możesz rysować na podanym obrazku, wypełniać kolorem, zmieniać, gumować, pisać i wstawiać tekst na dowolną przestrzeń obrazka (przyciskając kursywą (Aa).
– Kliknij po lewej stronie konewkę (Blok 22. Witamy wiosnę). Wykonaj zadania/polecenia.
1. Kliknij balonik. Wiosenna pobudka (posłuchaj opowiadania, przeciągnij karteczki z wyrazami na odpowiednie drzewa, skorzystaj z kalkulatora i ułóż klocki).
2. Kliknij puzzle. Wiosenne kwiaty (obejrzyj zdjęcia, obejrzyj planszę i posłuchaj informacji, połącz zdjęcia kwiatów z ich nazwami)
3. Kliknij kostkę. Przylatują ptaki (obejrzyj zdjęcia, słuchaj zdań i wskazuj odpowiednie zdjęcia, obejrzyj film)
4. Kliknij serduszko. Wiosenna garderoba (słuchaj to co czyta lektor, obejrzyj ilustrację, przeciągnij do pudełek obrazki z nazwami zawierającymi głoskę ł, wpisz do tabeli liczbę każdego z elementów ułożonych na łóżkach)
www.miniminiplus.pl/gry Wiosenne porządki (należy posegregować śmieci i umieścić je we właściwych pojemnikach na odpadki , a następnie zaprojektuj wygląd ogródka.

Pani Sylwia Kulesza

31.03.2020 Język angielski kl. I-I-III b SP

https://padlet.com/skulesza/ykxnk8l5c5io

Anna Szot, Agnieszka Dudała
Zajęcia logopedyczne
30.03-03.04
Materiały  dla uczniów klas I-II-III b SP, III zet SP, V zet SP. Zachęcamy także wszystkich zainteresowanych do skorzystania!

1. Gimnastyka buzi i języka – ćwiczenia wykonuj przed lustrem lub z użyciem kostki i pionków wykorzystaj jak grę planszową. Kto pierwszy dotrze do mety??
https://liblink.pl/OiBlDjxuTI

2. Ćwiczenia oddechowe – klikając na żółte pola odkryjesz ciekawe pomysły na trening oddechu. Do dzieła!
https://liblink.pl/xYy918AUxs

3. Co słychać w domu? – Wsłuchaj się w dźwięki domu. Powiedz, jakie sprzęty i przedmioty wydają dźwięki. Czy potrafisz je naśladować?

Pozdrawiamy
Anna Szot
Agnieszka Dudała

Przesyłam karty pracy dla uczniów, którzy realizują zajęcia: Trening Umiejętności Społecznych. Proszę wykonać zadania i zachować do sprawdzenia (np. w teczce lub koszulce)
Pozdrawiam
Joanna Kucharewicz

Rewalidacja indywidualna w klasie I-II-III b SP

W ramach rewalidacji indywidualnej zachęcam do odwiedzenia strony internetowej: https://liblink.pl/99twjtlfdr oraz wykonanie zadań, opartych o kolorowe rebusy, stanowiące pomoc w utrwaleniu liter, jak również w tworzeniu sylab i wyrazów.

Powodzenia! Agnieszka Nowak

Klasa I-II-III B SP

Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie!

Mam nadzieję, że nie nudzicie się zbytnio. Przesyłam Wam dostęp do kilku ciekawych stron. Postaram się dostarczać Wam systematycznie coś do obejrzenia, przeczytania i inne ciekawe wiadomości. Gdyby ktoś był zainteresowany kartami pracy do druku w domu proszę o informację zwrotną, wówczas wyślę zadania.                                                                                                                        

Tutaj poćwiczcie swoje umiejętności matematyczne:

http://www.matzoo.pl                                                                                                                                                          

Tutaj sprawdź swoje wiadomości   

Można skorzystać z e-podręcznika i zapoznać się z blokiem tematycznym nr 21: „Podróże kropli wody”:

https://epodreczniki.pl/wczesnoszkolna/KL3_ORE_V9_WIOSNA_3_3_21_097_p0

A tutaj możecie sprawdzić swoje wiadomości i umiejętności:

https://wordwall.net/resource/899116/matematyka/kalendarz

https://wordwall.net/resource/915137/zwiastuny-wiosny

Zajęcia -dla klasy II-III SP,   Joanna Bulska
       epodręczniki.pl/kształcenie-ogólne/edukacja-wczesnoszkolna 
(ćwiczenia z modułami do wykonania przez ucznia, polecenia czytane 
przez lektora)
•       E-podręcznik do edukacji wczesnoszkolnej
edukacja wczesnoszkolna klasa 1 Wiosna
www.miniminiplus.pl/gry
– zagubione kwiaty
– kolorowe figury
– podziel równo
– Nooddy puzzle
Jakie zwierze słyszysz
– Porady Strażaka Sama; Prąd – porady Strażaka Sama, Jak zachowywać 
się w kuchni.

Edukacja informatyczna

Temat: Poznajemy funkcje klawiszy na klawiaturze

W ramach zajęć proponuję uczniom skorzystanie ze strony na  której można poznać i utrwalić znaczenie ważniejszych klawiszy na klawiaturze.

Powodzenie – Jan Jagieła

Materiały pracy z religii na okres od 30.03-8.04 dla kl. I-IIB SPP
wychowawca J.Kucharewicz
Zdjęcia

  1. zdjęcie
  2. zdjęcie

 

wykonanych kart pracy proszę odesłać na maila ewareligia2020@gmail.com

PRZEDMIOT: JĘZYK ANGIELSKI
NAUCZYCIEL: mgr NATALIA SZCZĘSNA
KLASA: I-II-III a / I-II-III b
MATERIAŁY NA OKRES: 30.03 – 03.04.2020r.

  1. załącznik
  2. załącznik
  3. załącznik
  4. załącznik

LEKCJA KROK PO KROKU =Jeśli masz drukarkę, wklej załączniki pod tematem naszej lekcji!]

 

 

1. Zapisz temat: Lets play! Pobawmy się!
football – piłka nożna
cards – karty
computer game – gra komputerowa
TV – telewizja
board game – gra planszowa
music – muzyka
play – grać
sing – śpiewać
dance – tańczyć
I want to… – Ja chcę…
2. Wykonaj ćwiczenia z załaczników.
3. Pamiętaj, że na każdym etapie swojej samodzielnej pracy możesz wspomagać się GOOGLE TRANSLATE.
4. Wejdź na www.mes-games.com i utrwal słownictwo poprzez zabawę!
5. Prześlij zdjęcie (jak najlepszej jakości) swoich zadań do końca tygodnia na podanego maila – natalia.szczesna.88@gmail.com

  1. załącznik
  2. załącznik
  3. załącznik

 

Pani Maryla Szefer


padlet.com/mariaszefer/rewalidacja
Dziękuję i pozdrawiam Maryla

  1. Język angielski , edukacja muzyczna kl. I-II-III b SP:

    https://padlet.com/skulesza/ykxnk8l5c5io

Aleksandra Wyrwoł

Witam, przesyłam materiały do pracy dla poszczegolnych klas informacje, filmiki i pomocne do zajęć materiały przesylam również wykorzystując WhatsApp oraz Messenger Pozwala mi to sprawnie wymieniać się informacjami, a takze na kontakt z Rodzicami i Uczniami

Załącznik

Pozdrawiam Aleksandra Wyrwoł